Lövsångaren 7

Hushållsel
Stockholms elnät ägs av Ellevio. Därför måste du teckna ett elnätsavtal med dem för att få tillgång till elnätet.
Du bör teckna elnätsavtalet senast fem dagar innan du får tillträde till lägenheten. Du kan använda Flytthjälpen med hjälp av BankID. Har du inget BankID kan du kontakta Ellevios kundservice på tel: 0771-53 53 00.
Därefter väljer du elleverantör. Jämför elavtal med hjälp av Elpriskollen. Om du inte gör ett aktivt val av elleverantör kommer du att anvisas till GodEl.
Tänk på att du behöver ditt anläggnings-id när du kontaktar en elleverantör.
Kabel-TV/Bredband
Fastigheten är ansluten till Tele2. Kundservice, tel 90 222. För att se vilka kanaler som ingår i grundutbudet på din adress kan du söka här: https://www.tele2.se/kundservice/tv-och-play/grundutbud.
Bredband via Fiber
Fastigheten är ansluten till Telias fibernät. På din adress ingår Telia-abonnemang i avgiften till föreningen. Här kan du aktivera de kollektiva tjänsterna som ingår i ditt boende: https://www.telia.se/kollektiva-tjanster/aktivera.
Porttelefon
Meddela vilket nummer som porttelefonen ska ringa upp er på. För att låsa upp dörren används knapp 5 på telefonen.
Namnskylt
Vi ändrar namnet på namntavlan i porten.
Tvättstuga
Tvättstugan är belägen i källaren.
Hushållssopor
Hushållssopor kastas i sopskjulet på innergården.
Grovsopor
Grovsopor kastas i sopskjulet på innergården.
Cykelparkering
Cykelskjul finns på innergården.